| Rady začátečníkům | |
|
+4Herynka PreviousNight~ Ragnarok Nicol 8 posters |
Autor | Zpráva |
---|
Nicol Admin
Poeet p?íspivku : 485 Age : 38 Bydliště : v říši snů Záliby : cestování, četba, tvůrčí psaní Registration date : 25. 08. 08
| Předmět: Rady začátečníkům Mon Sep 01, 2008 4:55 pm | |
| Co se týče grafiky jsem naprostý začátečník, ale ráda bych se v této oblasti zdokonalila. Našel by se mezi Vámi někdo, kdo by byl ochoten mi pomoci? Poradíte, který program je na úpravu fotek a obrázků nejlepší? A hlavně, který se dá stáhnout zdarma? Předem děkuji za odpovědi. | |
|
| |
Ragnarok Redaktor veterán
Poeet p?íspivku : 203 Age : 36 Bydliště : Doma. Zaměstnání : Nezákonné. Registration date : 31. 08. 08
| Předmět: Re: Rady začátečníkům Mon Sep 01, 2008 5:57 pm | |
| | |
|
| |
Nicol Admin
Poeet p?íspivku : 485 Age : 38 Bydliště : v říši snů Záliby : cestování, četba, tvůrčí psaní Registration date : 25. 08. 08
| Předmět: Re: Rady začátečníkům Mon Sep 01, 2008 6:00 pm | |
| Moc děkuji. Zkusím na něj mrknout. Ještě sehnat nějaký dobrý návod...
A jen tak mimochodem. Nenašel by se tu nějaký nudou se soužící grafik s trpělivostí? Měla bych hromadu obrázků k předělání. Díky za pomoc. | |
|
| |
PreviousNight~ Objevitel písmenek
Poeet p?íspivku : 94 Age : 32 Bydliště : In Disgusting Paradise Registration date : 28. 08. 08
| Předmět: Re: Rady začátečníkům Mon Sep 08, 2008 12:08 am | |
| já osobně začínala s Photofiltre nemůžu si stěžovat:) teď jsem přešla na Adobe CS2,do kterýho jsem si stáhla i češtinu takže naprosto bezva:) | |
|
| |
Nicol Admin
| Předmět: Re: Rady začátečníkům Mon Sep 08, 2008 12:13 am | |
| | |
|
| |
Herynka Objevitel písmenek
Poeet p?íspivku : 27 Age : 30 Bydliště : Most (SZ Čechy) Záliby : Golf a WoW Registration date : 30. 08. 08
| Předmět: Re: Rady začátečníkům Mon Sep 15, 2008 9:25 pm | |