Ragnarok Redaktor veterán
Poeet p?íspivku : 203 Age : 36 Bydliště : Doma. Zaměstnání : Nezákonné. Registration date : 31. 08. 08
| Předmět: Ragnarok... Aneb kdo, nebo co vám tady ve skutečnosti zahlcuje forum blbostma. Mon Oct 20, 2008 10:23 pm | |
| Jméno: Josef Mizera Přezdívky: Chosee Comprende, Ragnarok, Zytrew, Hector, Medvěd Fotografie: - Neni, nebyla, nebude -O mně(o kom jinym taky):Co studuji? Studuju na škole, co na člověka prvnim dojmem působí že je těsně před krachem, ale obor "Obchod a vedení podniku" zní dobře. Moje rodina?Rodinu mám... Ale o několika jejích členech nevim kde. Jinak naši sou rozvedený mno... Odkud pocházím?Původem z maminky...! Ale když už sme u toho tak bydlim v Vratislavicích, což je takový místečko východně od centra Liberce. Jak vypadám?Mno... Jaký jsem?Tak na tuhle otázku si každej odpoví sám... ale já to říct neumim. Snažim se bejt takovej, abych ze sebe neměl špatnej pocit.Co je na mě nebezpečné?Zpěv. Ten používám jenom v sebeobraně.Kdo pro mě hodně znamená? Jednoznačně pes, rodina a samozřejmě JÁ.Na co nikdy nezapomenu?Toho by bylo hodně, moje hlava odmítá zapmínat až moc věcí, co bych si radši nepamatoval.V co věřím?Mno všeobecně věřim v něco, jako boha. Ale neuznávám žádný náboženství. Zatim pořát najivně věřim v Lásku a Dobro. Mno a v neposlední řadě taky na nadpřirozený bytosti a jevy.Zájmy: Co rád dělám?Rád se válim, jezdim na kole nebo na motorce, kreslim, píšu, čtu, čumim na filmy, poslouchám muziku... Tak nějak to samý, co všici no ne? Co píšu?Písmenka. Často se snažim pomocí psaní ze sebe vytlačit nějaký emoce, pokud je to odpověď na otázku. Jinak se sám snad nikdy nepouštim do práce "na dýl" protože moje nadšení rychle odpadá.Sny: Přání?Kromě těch osobních... Asi žádný, můžu se jevit jako sobec, ale jeden člověk světu nepomůže. Snad jenom, aby se některý moje předtuchy neplnili. A jednou bych chtěl dvojčata. Povolání? Sám nevim... něco co uživí mě a rodinu a nesežere mi to 24/7 času v tejdnu.Partner?Mno, jestli to bude